Bebiskläder!

I onsdags köpte jag, mamma och Lisa bebiskläder till nyfödda Ellen. Jag tror inte det finns ett mindre "ååååhhhigt" ställe än på flick-bebis-avdelningarna. Man förstår inte hur det ens kan finnas så små fötter och händer!

Vi köpte rosa och vita ministrumpor. En mönstradklänning och en rosa body med spets.

Jag kom även hem med dom här små gobitarna, till mig själv:)

Klocka, väska och randig, marin klänning.

Köpte även en röd tantkjol som Lisa & jag idag har förvandlat till en tubtopp-klänning! Den ska jag dra på mig ikväll. För här ska det festas!
Anna, Matilda, Patricja, Memme och kanske Martina?!
Ha en bra kväll!/ Sanna

Balfrisyrer?

Jag vet inte hur många dagar jag har suttit på google.se och sökt efter någon snygg balfrisyr. I alla fall så hittar jag ingen! Är det någon som har ett tips?  
Eftersom jag inte har min klänning än (den ska bli klar i slutet av april!!) är det svårt, men uppsatt ska jag i alla fall ha! Frågan är om man ska satsa på en klassisk svinrygg eller kanske något mer utstickande!?

I morse hade jag körlektion med Kaian. Fickparkering är nog bland det tråkigaste som finns...

Nu ska jag nog gå och ta mig en liten lunch, sedan blir det matteverkstad och systuga! Kommer eventuellt bilder!

Insperation!

Jag blev precis fylld av massa blogg insperation (från nya superbloggaren Martina, haha) och en flashback från förra våren (då jag var en manisk bloggare).
Kanske Kilten vill sträcka mig en hjälpande hand och ändra om min header? Tror du hade ett gäng på lager?!

En summering av lovet:
Adolf kom i söndags på att han skulle flytta hemifrån. Nu har han flyttat. På lördag ska vi ha en hitta-saker/köpa-saker-till-lägenheten-dag! Jag längtar!
Våffeldagen firades (såklart, det är väl den viktigaste högtiden vi har här i Sverige?) i tisdags med fyrklövern.
♥ Jag, Lisa, Matilda och Adolf har fått en spelmani på Monopol! Detta spel har dominerat veckan!
♥ Igår var jag på anställningsintervju
♥ Sedan gick jag och Lisa på stan. Dagen inkluderade alltifrån lunch till Myrorna och fika. Söta, söta Lisa
Utgång gånger 2! Imorn och förra fredagen.
Körlektion gånger 2...
Per & Jill har fått en bebis! Hon ska heta Ellen och är världens sötaste
Påskmiddagar i mängder (och massa GODIS!)
♥ Rensning och städning

Vad jag skulle ha gjort...och nu måste spendera helgen med:
♥ MATTE!!!!!!


Bilder från förra helgen.


Brevik & Björn

Idag har jag studerat alla mina gamla brevikares bilder på facebook. Känns faktiskt konstigt. Det var liksom människor som man typ satt ihop med, som man delade allt med och som kändes som ens familj. Nu är det bara...jag vet inte ens vad det är, typ.. äh. Konstigt. Fast ändå inte.

Imorse när jag satt och läste NT fick jag syn på den här artikeln. Vad är det för pucko som har skrivit!? Han borde få sparken. Björn är ju typ allt för alla! Dock muntrades jag upp lite grann när jag såg den här. Tjejer, dags att boka redan idag!?
 
A, du får inte bli sur, du har ju Cara...haha!





Vill ha!

image513

Topshop!

BIO!

Det har blivit mycket bio för mig den senaste dagarna.
I torsdags: Cloverfield med Adolf, i söndags: Juno också med Adolf och igår P.S I love you med mamma och Lisa.

Jag gillade allihop. Dock grät jag mig igenom den sistnämnda (tur att inte A var med...)

Idag har vi äntligen avslutat vårt projektarbete! Det känns så otroligt skönt, att det äntligen är över. 1 ½ års arbete! Det ska vi fira med mat på Durkslaget idag. Ska bli gott.

Nu är det bara 5 dagar kvar tills vi åker. Det ska bli så skönt med sol & värme! Och massa A. Det behövs.