Bilder som minnen...

...det var kul med lite bilder som minnen av lördagen, de är de enda som jag kommer kunna accessoera kvällen med i fortsättningen. Haha "nej, inte hon igen".

Läxhögen växer. Jag komemr drunkna mellan alla sidor av matte, svenska, historia, geografi, engelska och tyska! Men det är väl bara att bita ihop antar jag. Uthärda.

Imorgon blir det en liten avvikelse från den vanliga gråa skolan. Bolldag. Innebandy med utklädnad, haha! SP05a, luciatåget, vi kommer vinna för bästa utklädnad. Men när vi väl är där, vet jag att mina tävlingsnerver kommer bubbla igång, och vi kommer också köra för vinst! Wei.

Jag fyller år på torsdag, äntligen, typ ett år efter alla andra, men va fan, det kommer lösa sig med allt annat sen iaf:)

Nu är det dags att återgå till medeltiden, berättelserna om Hávámal... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback