MVG i matte B

Jag är så glad.
Jag måste vara inne i någon sorts bra-period:) Allt bara flyter på (peppar, peppar..). Visst känns vissa saker lite tungt, men det lightar vi upp med allt bra!

Min mår bra lista:
Jag har tre solar i skolan
Jag fick MVG i matte B
Vi sak på julfest på fredag, med alla tjejer
Jag pluggade historia idag
Vi gjorde lite geografi
Jag och Martina pratade i 5 timmar igår, och nu är allt mkt bättre
Jag har min pingla Vickan som är bättre än bäst
Jag har gjort klart svenskan
Jag stod upp för mig själv idag (
Matilda, i bibban) as stolt
Jag älskar min nya mobil
Och jag älsar min nya Dior mascara

Min mår dåligt lista:
Mitt svarta nagellack är borta
Jag är pank
Jag vet inte vad jag ska ha på mig på fredag
Jag ska vara med i skolans luciatåg
Jag skulle vilja vara lite mer som Kate
Eller Kate

Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback