Dags för Sussie su & Kilteberrys lektion

Dags för lite gympa. Jag & Berry har planerat en lek- lektion på gympan som vi ska ha nu! Haha. Fattar inte vad vi har gett oss in på, men det kanske blir lite kul. Våran lärare verkar iaf tycka att det ska bli väldigt intressanr, han har hoppat på oss ett antal gånger redan!

Pappa var min räddare i nöden igår när han kom hem med en godispåse. Gårdagens goda gärning!

Denna vecka kommer att bestå av plugg, plugg och åter plugg. Jag har massor att göra, fattar inte vart allt kommer ifrån! Men det är väl bara att ta itu med antar jag.


Byebye


Kommentarer
Postat av: P

lektionen vad super kul :)gjorde ni bra tjejor!

2007-02-28 @ 17:43:02
Postat av: Anonym

var*

2007-02-28 @ 17:43:21
Postat av: Matilda

Wiee, våran lektion gick ju super. Kiss

2007-03-02 @ 09:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback