Mega viruset tar över!

Ah, är alla sjuka eller vad är det här? Adolf har smittat mig, Patricja är sjuk, Vickan är sjuk, pappa, Memme.. shit. Panodil is the shit, det blir så mkt bättre:)
Igår hade vi en liten spelkväll. Mysit, men guud vad jag hatar monopol. Och mamma som sa senast i förrgår att hon tror att jag skulle passa att jobba på en bank, or not!

Vad händer ikväll då? Hm, funderar på att ringa Vickan, eller om jag ska försöka bli frisk. Läsa. Har börjat på en ny. Inte lika bra som  Martina Haags Underbar och älskad av alla, shit va jag skrattade när jag läste den! Kommer inte ens ihåg vad den här boken heter.. Inte bra betyg.

Ah, halva dagen har redan gått. Det här kommer bli såå segt. Ne, jag ska ut och gå.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback