Sommar!

Mmm, äntligen sommarlov. OCH jag och Patricja har semester den här veckan, det är ett stort plus!

Onsdag blir det först  födelsedags mys med Vickelini, på kvällen grillning med Patricja, Matilda & Anna!

Idag hart jag och Lisa haft en mysdag. Massa sol, god lunch och en lååång cykeltur till Klarsjön för ett eftermiddags dopp.
Har även hunnit läsa ut min bok, Sista chansen av Marian Keys, ska börja med Å andra sidan av samma författare imorgon :)
Adolf & jag har nyss varit och köpt glass (äcklig) och myst!  

Memme! Vart har du tagit vägen?
Ska vi ses i veckan? Jag är ledig :)

Sanna


Kommentarer
Postat av: patricja

haha, jag tyckte glassen var god (iallafall den som jag fick av dig när vi träffades)vilken snygg bil du o adolf åkte i förresten ^^ ses imorn sötiiii

Postat av: a

Hello mello. min mobil fungerar!

2007-06-26 @ 09:43:07
Postat av: memmsiii

SANNA! du lever ;P haha! klart vi ska ses :)

2007-06-26 @ 19:11:37
Postat av: Vickelin

Oohhh gulligast presenten :D LOVE!

2007-06-28 @ 13:04:15
Postat av: cornelia

heeej sanna.. :) ni måste komma på bröllopet för annars kommer det bli apeshit tråkit. purre

2007-06-29 @ 10:19:59
URL: http://baronessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback