Tillsammans är vi så mycket starkare

Ibland kan ensam vara skönt, men tillsammans är vi ändå så mycket starkare. Det var så skönt att vi var så många igår. Så många att luta sig emot. Många tankar att utbyta. Många ord. Tårar. Det är när något sånt här händer som man inser vad som egentlgien är betydelsefullt.

Hedvig sa igår att skratt och tårar måste ligga nära varandra. Och så måste det verkligen vara. Igår skrattade och grät alla om vart annat. Skönt att få skratta mitt i sorgen och skönt att få gråta.

A är bra att gråta mot och skratta med. Haha, imorse: Puss Max från Märta!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Precis Sanna mitt gull! Är man flera känns det oftast bättre! Jag ser fram emot att mysa mej dej i helgen också! Puss min stumpa

2007-03-07 @ 17:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback