Världens plan

Nu har vi en asbra plan för fredag till Afterwork partyt:) Jag tror och hoppas verkligen på att det kommer bli jättekul!
Patricja & Vickan (vet inte om du är på planen, du hade ju en liten egen, måste ringa!) är dock inte informerade än, men det kommer ni bli snarast.

Nu ska vi äta laxburgare (ännu ett nytt recept i de sp hu). Sen ska jag leka med A, eller med As dator och The Sims, wei!

Jag har kommit på nu under dagarna hur mkt blommor betyder. Det är en väldigt fin gest. Passar vid så många tillfällen, typ alla faktiskt. Man blir ju alltid glad av en blomma. Vet inte hur många olika blomsterbud som har varit här, bara 2 idag, haha. Står buketter överallt, snart kommer jag & Lisa behöva ta clarityn för att inte få kli-i-ögonen och rinn-i-näsan- symptom!

Byebye

Kommentarer
Postat av: lisa

haha du och jag och clarityn

Postat av: patricja

haha, har ni kommit på ngt nytt nu alltså? nu blev jag nyfiken. vi får snacka imorn. <3

2007-03-07 @ 21:30:15
URL: http://patriicja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback