Italienarna

Japp, nu är dom här. Vi har två boende hos oss och jag är djupt deprimerad, redan efter dag ett!

Den här vekcna kommer gå mig på nerverna och bestå av:

♥ Knackig (om ens det) engelska
♥ Fula låga byxor och stjärnmönster
♥ Jobbiga aktiviteter
♥ Falska leenden
Gud vad jag är hemsk, jag måste vara en mardröm att bo hos!

Veckan (allt med våra kära gäster) :
Måndag: Skolan, Bränboll, vandring i Norrköpings industrilandskap
Tisdag: Skolan, shopping (jag tänker strejka och vara med A)
Onsdag: EU dagen, Smultronstället och guidad tur i Söderköping
Torsdag: Sthlm
Fredag: Gamla Linköping, "fest" på skolan (slutar klockan 22.00 så kalla det vad ni vill...)
Lördag: Hemfärd!

Ha en trevlig veckan, det kommer jag sääääkert att få:)

Kommentarer
Postat av: patricja

haha, nu är det inte långt kvar, snart åker de hem :D wiee.. eller snart och snart, men om 6 dagar slipper vi stjärnor och allt vad det innebär :D

Postat av: Maria

haha, lycka till :)

2007-05-07 @ 15:13:57
URL: http://mariy.webblogg.se
Postat av: memmelito

Stumpan då! försök stå ut :) vill du leka med mig när dom har åkt hem och du har tid? Puss!

2007-05-07 @ 16:36:46
Postat av: A

Hej du är i alla fall min skrutt. . . även om jag har matteprov!

2007-05-07 @ 17:36:05
Postat av: A

Hej du är i alla fall min skrutt. . . även om jag har matteprov!

2007-05-07 @ 17:36:22
Postat av: vicksi

Hahahahaahahahaahhaahahahhaa!!!jag tycker dom är fräscha ;)

2007-05-07 @ 18:17:38
Postat av: Felicia

Det där med stjärnmönster är hemskt, t.o.m. min hade tydligen en sån... :/ Hon sa att det tydligenvar "högsta" mode i italien... :P

2007-05-07 @ 21:27:17
URL: http://fellan.webblogg.se
Postat av: Malin Roos

sanna!! kommer du till stockholm på torsdag! jag vill träffa dej! :D

2007-05-08 @ 17:48:15
Postat av: Anonym

sanna!! kommer du till stockholm på torsdag! jag vill träffa dej! :D

2007-05-08 @ 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback