Solen

Solen ska ge energi, jag får bara röda kinder. Men jag antar att det inte är så dumt det heller. Eller jag skulle väl föredra bruna, men hellre röd än vit.
Intressent resonemang Sanna...inte.

Känns som alla energi plötsligt har blåst ur mig. Typ som ett cykeldäck som sprängs av en väldigt vass glasbit. Antar att jag överdriver igen.

I helgen kommer min kusse och morbror. Det ska bli mysigt! Annars känns det mesta rätt oplanerat. Jag funderar på att låsa in mig i mitt rum i källaren. Sitta där, äta onyttigmat (det sista jag behöver just nu) och se på gamla Desperate avsnitt.

BLÄ för allt idag...
image576
Undra hur länge man uppskattar att vara inlåst...Detta är jag i mitt källarrum om 2 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback