En mango som aldrig mognar

Vi har en mango hemma. Den köpte mamma och Lisa till mig i söndags när jag och Lisa hade filmkväll (såg förövrigt världens sämsta film).
På söndagen var den inte mogen. Och den är fortfarande helt grön inuti! Är det inte sjukt? Jag kan inte förstå vad det är för fel på fruktaset!

♥ Vi har lagt den bland annan frukt (ett hett tips)
♥ Vi har skärt lite i den (för att göra att den ska få lite luft)
♥Vi har lagt den i ljuset, emn den är still grön.

Igår var en dålig dag. Men jag är så glad för att jag har min syster, min mamma, Maritna, Hedvig, Vickan och alla andra som bryr sig. 
Mamma körde mig till jobbet i morse och Lisa masserade mina händer, min rygg och mitt hår igår. Sen läste hon för mig tills jag somnade. Hon är världens bästa och jag älskar henne så mycket.



Kommentarer
Postat av: lisa

Det var precis som att läsa till Sonja eller Klara Doll när jag läste för dig igår. Först läste jag som vanligt. Sedan började jag långsammare och tystare tills din andning var i "sovläge" :)

Postat av: lisa

Det var precis som att läsa till Sonja eller Klara Doll när jag läste för dig igår. Först läste jag som vanligt. Sedan började jag långsammare och tystare tills din andning var i "sovläge" :)

2008-08-08 @ 10:07:38
URL: http://lisasara.webblogg.se/
Postat av: Jenny

va gulligt gjort av henne. en systers kärlek kan man inte få nog av. den känns som något alldeles extra, framförallt när man mår dåligt & behöver den som mest. Hoppas allt är bra med dig, även om du verkar lite nere, men de löser sig ska du se, vad det än är:)

2008-08-08 @ 15:09:05
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback