Min dag

Har gjort:

♥ Klockan ringer 5:50
♥ Jag går upp 6:10
♥ Dubbelkörlektion 7:15 - 9:00
♥ Nu är jag på jobbet

Ska göra:
♥ Jobba.
♥ Äta lunch (matlåda!)
♥ Springrunda (var länge sen nu, jag börjar tappa...)
♥ Träffa A för aktivitet.
♥ Däcka och somna för att vakna till samma rutin imorgon.

Varför har jag ingen
Blondinbellaliv? Jag älskar Blondinbella. Hon driver min absoluta favortiblogg. Hon är smart, engagerad, aktiv, rolig, uppseendeväckande och intressant. Aningen pengakåt, men det går att bortse ifrån! Nu låter det som jag är kär i henne (det är jag INTE).


Vad tycker ni om Sveriges största bloggdrottning?




Kommentarer
Postat av: Ahrolf

Hej! Jag tycker hon är lika uppblåst som hennes ansikte! Jag äter frulle och köra aktier och läser bok idag! sen kommer jag tilll dig! Mina aktier går skitbra för andra dagen i rad!

2008-08-12 @ 11:05:26
Postat av: malin

hihi förstår det :P jag tycker både bra och dåligt om henne..

Postat av: jenny

Haha, ja det får vi faktiskt ta att göra, vi är ju så många som känner såhär, haha!! Hur gick körlektionen idag då? hehe.

2008-08-12 @ 11:29:17
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag har inte och kan inte bestämma mig för vad jag tycker om Blondinbella, en del saker är jag superavundsjuk på och en del gånger förstår jag mig inte alls på henne... Ändå läser jag jämt hennes blogg, dock så har jag fastnat för hennes Nils blogg nu, han skriver lite underligt men ändå charmigt på något sätt! :)

2008-08-12 @ 14:29:44
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback