God morgon!

Lisa fick som vanligt uppdraget att knäppa dagens innan jag gick, men dom bilderna får ni inte se. Ser ut som jag fortfarande sover på alla kort, kanske beror på att jag känner mig som en vandrande zoombie. Hur kan man vara så trött?
Jag börjar tvivla på hur länge jag kommer orka hålla ögonen öppna på kvällens julfest...Jag kommer förmodligen att somna i ett hörn och ingen kommer märka min frånvaro, haha. Möjligtvis Martina :)

Igår hittade jag världens finaste tunika på stan som jag nog tänker springa upp och köpa idag på lunchen. Vi får se hur det blir!


Jag saknar Adolf massa, massa, massa! På Midsommardagen i matchande rosa, Arkösunds hotell...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: hihi jaa precis.. det blir lätt så att alla vill vara med honom.. =) Men sen så är det nog alldeles för livat att ha med honom när partyt börjar..



Tror att de börjar där nere runt halv 8 kanske? ingen anng faktiskt.. jag har bara varit på en julfest tror jag och då var det kul. Förra året var jag på idolfinalen..men den missar vi idag.. får spela in och se morgon.. haha.



Postat av: rebecca

haha, ger du igen med anonyma kommentarer nu ;) ditt var dock inte alls lika stört!



ja, det låter jättebra :) så himla skönt att ha någon att flytta ihop med mitt i storstaden också!



nae, vi är långt ifrån klara faktist. vi har inte börjat förbereda redovisningen alls, inte ens klara med rapporten. men projektet känns bra, det var bara att vi kom igång så rackarns sent!



2008-12-12 @ 14:33:08
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/
Postat av: Matilda, Kilt

ÅHHH vilka super fina skor! Sagolika! Avis-fattiga-Matilda skulle också vilja ha råd att köpa några fina nya vinterskor med klack :) Jag tänkte sätta igång att spåna lite på din blogg nu.. Hoppas du får en kul kväll på julpartyt! Träffade din mamma förut som hade bunkrat upp med glögg tror jag... hon är så söt! Du med! Ses snart? Vi måste prata om din framtid, hann inte med det så mkt sist. Satt här hemma igår och tänkte på att anna och patricja skulle åka snart, men då kom jag ju på att du också kanske ska sticka härifrån - permanent dessutom! hur ska jag klara mig då?:(

2008-12-12 @ 15:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback