Underbara helg...

Jag har haft en underbar helg!

I fredags hade vi lilljul. Martna & Hedvig fick alla sina paket (eftersom de lyxlirarna ska till Australien imorgon). Jag och Lisa bytte med dem, och Adolf och Robbe blev utan...
Vi åt julbord och diskuterade jämställdhet. Kvällen slutade med armbrytning och vikter

I lördags hade vi en onödig/välbehövlig dag HEMMA. Jag och Adolf kollade på Grey´s, på TV, åt mat, sov, kollade på film, köpte pizza och bara var!

Igår var mamma, Rolf, jag och Adolf hos min moster och hennes man och högg gran. Så mysigt att gå ut i skogen och hitta den perfekta granen
Jag körde A till stationen och på kvällen kom Per, Jill och världens sötaste Ellen!
Jag fattade också ett viktigt beslut igår...

Perfekt helg. Nu väntar juleafon! 


Mamma, Rolf, Adolf och Magnus

Vårt granfynd

Mamma vad missnöjd med granen och ville ha en egen lillgran. Den står nu i köket


Ellen somnade i mitt knä med sin nya kanin och tummen i munnen

SÖT!

 

Kommentarer
Postat av: patricja

vad mysigt det ser ut att hitta en gran. sj'lv måste jag ta och slänga vår gran snart eftersom jag åker och mamma och dom är borta; så den inte barrar ner hela huset när ingen är där. Kul att ses den 27:e. Jag ska va barnvakt åt kasper den dagen för ulla och ingemar skulle bort så vi kanske kan va hos mig? Anna och jag hade tänkt att vi fyra skulle kolla på den nya systrar i jeans filmen. vi får höras om det som sagt. puuss

Postat av: patricja

vad är det för beslut du fattat? =)

2008-12-22 @ 10:31:28
Postat av: Felicia

Ska du gå tacka ja till utbildningen eller vad är beslutet!? ;O

2008-12-22 @ 10:56:53
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Ska du gå tacka ja till utbildningen eller vad är beslutet!? ;O

2008-12-22 @ 10:57:23
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Svar. hihi tack så mkt!! =)

Va sööt liten tjejja!

Jag vill egentligen också ha en riktigt gran, men somsagt, eftersom inte claes tål så får de bli plast, men jag tycker den blev helt ok ändå!!



Jobbar du något i veckan nu eller är du julledig?



2008-12-22 @ 11:09:09
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback