Och så sitter jag här igen...

Jag må vara en pessimist (vi diskuterade det på förra psykologilektionen och jag blev nedröstad när jag påstod mig vara en optimist), men i den här skolan kan man inte hitta ett enda litet ljus. Jo, fyrklövern, men där tar det typ (vissa dagar bättre än andra) stopp! Hemsk, eller hur!?

Nu sitter vi här igen, i datasalen. Anna & Matilda har gått hem (orsak: olika krämpor. Anna har spyattacker och Matilda en feber som inte syns eller känns, haha). Jag och Patricja sitter kvar och roar oss med det gamla vanliga; Fritidsresor och bloggar.

Jag längtar efter lovet (Lisa och Sanna dag och mycket mer!), inte alls långt kvar nu! Och så längtar jag efter A. Vi ska nog leka idag?
image493


 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha. Jag hade faktiskt feber när jag kom hem, känn på den du!

Postat av: lisa

jag längtar till sydagen!!

2008-02-07 @ 14:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback