Brevik & Björn

Idag har jag studerat alla mina gamla brevikares bilder på facebook. Känns faktiskt konstigt. Det var liksom människor som man typ satt ihop med, som man delade allt med och som kändes som ens familj. Nu är det bara...jag vet inte ens vad det är, typ.. äh. Konstigt. Fast ändå inte.

Imorse när jag satt och läste NT fick jag syn på den här artikeln. Vad är det för pucko som har skrivit!? Han borde få sparken. Björn är ju typ allt för alla! Dock muntrades jag upp lite grann när jag såg den här. Tjejer, dags att boka redan idag!?
 
A, du får inte bli sur, du har ju Cara...haha!





Kommentarer
Postat av: patricja

JAAA, vi måste ju nästan boka det där ;)

Postat av: Anonym

Det är lungt. Jag har den blondas nummer. haha. Kanske med går på den där, han är ju faktiskt inte bara för tjejer.

2008-03-07 @ 15:15:39
Postat av: Timmy

Han är ju faktiskt inte i närheten av Robert Gustavsson!

2008-03-08 @ 13:05:10
Postat av: Björn

Så du anser att bara för en person har en annan åsikt än den som du besitter så bör han få sparken?

Trångsynt och narcistiskt, såvida du inte var ironisk, vilket i sin tur är föga troligt.

2008-03-09 @ 22:46:31
Postat av: Timmy

Om du hade hängt med i svängarna lite så hade du säkert redan vetat om att Björn inte fick sparken utan att de redan hade kommit överens om att han inte skulle vara med i Kiruna programmet redan en månad innan :)Går man samhäll så borde man väl ha lärt sig att tidningarna inte alltid säger det som är sant :) gillar inte din ton du använder emot mig heller. Fast när du säger att ja va ironisk har du rätt, för Björn är grymt skön!

2008-03-10 @ 23:34:21
Postat av: Timmy

ps. Förlåt Björn jag har ju egentligen inte en aning om ifall du går Samhäll:)

2008-03-10 @ 23:36:09
Postat av: sanna

Ojojoj, vilken liten diskussion som startades på min lilla blogg:) Vad härligt. Och jag står fast vid min tanke om att han borde få sparken

2008-03-27 @ 20:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback