Inte alltid som man tänkt sig

Det kanske är det faktum att saker och ting nästan aldrig blir vad man tänkt sig som gör livet spännande, värt att leva helt enkelt? Jag vet inte, men tänk er själva vad tråkigt det vore med ett liv där allt alltid går enligt planeran, allt alltid klaffar...
Det är väl de oväntade dalarna som gör att vi uppskattar de oväntade topparna? För även om allt känns tungt ibland, vet vi att det blir bättre.

Dagens oväntade topp: Jag ligger i
Lisas säng och vi ska sova över. Min syster är världens finaste. Jag tror hon är både min idol och förebild. Fler tjejer borde tänka som henne.

Nu ska jag sätta på tt avsnitt av Desperate, sen sömn inför mogondagens shopping:)

Kommentarer
Postat av: Anny

Mysigt att ha en lillasyster att sova över hos ibland :) Ha det bra idag tjejen! PUSS

Postat av: Lisasara.webblogg.se

neej, vad gullig du är sanna :):)

2008-05-18 @ 17:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback