Tiden för plugg rann iväg...

Hm, jag förstår inte varför det alltid är så för mig:)
Jag har haft en superhärlig dag!

♥ Började med att adolf pussade mig hejdå och jag sov vidare.
♥ Mötte senare upp mamma och det blev en lunch på Fräcka.
♥ Därefter hittade jag ett par balskor som jag slog till på (dock en 38:a, men med sula funkar det!)
♥ Sen gick mamma till jobbet och jag fortsatte shoppa (mest fönstershopping...dock)
Handlade mat (snacka om at jag känner mig vuxen och BLOMMOR. Ännu mera vuxen poäng til mig. Martina vinner nog, hon köpte en ost, haha:)
♥ Nu sitter jag med en Pago i handen och äter godisrester från gårdagen, mums.

Ikväll ska jag (!) laga mat till mig och Adolf. Min första riktigt, egna rätt! Önska mig lycka till. Men först en sväng ner på myrorna och eventuellt upp på stan igen...fastnade för en tunika och ett par skor som jag inte köpte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback