Blått

God morgon!

Sovit gott? Jag har fallit tillbaka i min vanliga sova-hela-natten-utan-att-vakna-rytm, vilket känns skönt! Idag har jag mycket att göra. Känns skönt eftersom tisdagar är kända som veckans tråkigaste dag!

♥ Boka tid hos Linnea för klippning och slingor
Synundersökning hos Optiker Persson för nya glasögon
Träffa pappa och köpa en bärbar dator till mig
Pepparkaksbakning hos Anna med Matilda (tyvärr inte Patricja!!)

Vad ska ni göra?


Tröjan är  Lisas, kjolen är second hand, halsbandet har jag fått från Martina

Kommentarer
Postat av: patricja

hej. jag kommer ändå till anna. jag hade bestämt med carro idag, men vi ska träffas under eftermiddagen så jag hinner nog till anna vid 7. vi ses då!

Postat av: Matilda

Ja, der var kul, dock var jag ganska okoncentrerad och yrade bort mig rejält :)

Jag har bara varit två eller tre gånger på Stepdance, du?



Det gör vi! Tror det, får se om jag går några pengar av mamma. Ha de så kul på alla dina ärenden idag :)

2008-11-25 @ 11:58:42
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback