God morgon

Jag vet inte vad som har hänt med min kropp, men den vill inte röra sig.
Helt seg i varenda liten muskel. Ögonen går inte att öppna och det känns som alla ben i kroppen viker sig när jag reser mig upp.
Därför övertalade mamma mig att inte gå och träna igår. Kanske var tur eftersom jag säkerligen skulle ha brutit benet eller svimmat.

Idag känns det lite bättre och jag ska försöka ta mig till Aerobic 2,
Oj, vad intressant! Jag verkar till och med ha tappat min skrivförmåga!! Vad är detta?

Lunchen idag kommer spenderas med en matlåda korv och pasta och sen VILORUMMET!

Jag skulle vilja vara såhär pigg och brun och dansa i fejk Ray Bans i Egypten med Adolf som fotograf


Kommentarer
Postat av: Matilda

Känn dig inte dum :) Vi tränar idag istälet, Ae2 och basta låter toppen, basta skulle jag verkligen behöva just nu känns det som. Kram!

Postat av: Adolf

Älskar de där bilderna! Komemr u ihåg turren som bodde bredvid? Shittt

2008-11-11 @ 12:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback