En dag man helst skulle slippa

Idag har jag en dag som jag helst skulle kunna vara utan.

En dag när jag inte vet om jag vill gråta, skratta, skrika, bädda ner mig under ett duntäcke eller springa en mil utan att titta bakåt. En dålig dag!
Det kryper i kroppen samtidigt som jag känner mig svag. Strange.

Det är konstigt hur man ena dagen kan känna sig glad, spontan, pigg och osårbar och dagen efter inte ens kan framtvinga känslorna eller minnas hur de kändes. Eller kanske är det bra?
Toppar vs. dippar...

Ska nog ta tillbaka mitt gamla bloggnamn;  Sanna - min berg- och dalbana.


Skulle vilja vara på samma sprudlande humör som i helgen






Kommentarer
Postat av: Matilda

Synd då att jag redan valt IV val. Men man kan ju säkert ändra om det vore så :)



Tycker det passet är ju himla kul, blir så glad när jag tränar det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback