En picknick och en underskattning

lunchen sprang jag upp (bokstavligen) på stan för att inhandla en liten (blev större än jag tänkt mig, men det är så kul att handla småsaker) matsäck till min lilla trip och ladda min mobil (Hej, jag heter Sanna och är Sveriges enda 18-, snart 19-åring med kontantkort!).

Då slog det mig ( jag hade anat under hela dagen) att jag verkligen har underskattat min skostorlek i och med stövleinköpet. Jag har ont i hela fötterna och är stel i alla tår. Jag fullkomligt slängde av mig stövlarna så snart jag kom upp på kontoret.
Hoppas att skinnet ger med sig och låter mig få plats om ett tag. Tills dess heter medicinen UTHÄRDA SMÄRTAN!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Mysigt med lite picknick på resan till Stockholm

Ha det så kul! :)

Postat av: Matilda

Haha, jaa visst är den :)



Tack tack :D

2008-10-17 @ 14:26:42
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: patty

ha så kul i stockholm gumman... vi ses när du kommer hem... <3

2008-10-17 @ 18:48:37
URL: http://patriicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback