Träningsverk, mango, mingel och mörk choklad

God morgon!

Sovit gott? Det har jag, lite för gott. I morse tyckte jag att sängen var alldeles för skön för att lämna och när jag väl var uppe på fötterna var jag tvungen att kolla på klockan: Vad var den egentligen? Det kändes som mitt i natten med tanke på mörkret som låg som ett lock utanför fönstrena.
Tvyärr var klockan 06:20 och jag åt min frukost!

Igårdagen var hektiskt, men kul. Hem från jobbet, iväg och träna (vilket gick sådär...idag har jag ONT i hela kroppen), hem, duscha, äta och sen in till stan. Plockade upp Matilda för att åka till Cubus och klubb-kväll.

Anna var supersäljaren och Matilda gick därifrån med hårfärg. Själv köpte jag ett helt nytt mjukisset (kommer bilder)!

Sen åkte jag tillbaka hem. Kröp ner i min säng med en perfekt  mogen mango och några underbara bitar mörk choklad.

Innan jag somande in fick jag ett sms av Lisa. Där stod det kort och gott; "Jag är kär i Björn." Dagens recention i NT vittnar även den om en lyckad föreställning med Björn Gustavsson och gänget!


Mina nya träningskläder. Dock slog det mig under passet att byxorna är lämpade för utomhusbruk; jag blev helt dunder svettigt och straxt efter det upptäckte jag reflexer på baksidan av vaderna...

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag har också dom träningsbyxorna, men jag tycker att de funkar inne med men för det mesta har jag dom när jag joggar

Postat av: Jenny

Snygga träningskläder!!!

Ja, de va nog många som blev kär i honom, och jag kan med gott samvete säga att det blev jag med!! haha! Helt sjukt vilken underbar människa han verkar vara.

2008-10-09 @ 10:36:26
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha jaha.. men går de byta dom då kanske?

Rekryteringsmässan var absolut inget att ha!! Det var proppat med folk och man fick inte en chans att prata med något företag, då skulle man fått stått i kö hela dagen.. hehe. så de va lite synd. Ne, inget jobb i sikte...:/

2008-10-09 @ 10:48:38
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Adolf

OH vilken het brud!

2008-10-09 @ 11:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback