God fredag

Känslan på fredags mornar är faktiskt väldigt svårslagen.
Speciellt när man fredagsfrukost, en Stockholmsresa, en shoppingrunda och ett par UNDERBARA skor som bara väntar.

För jag har hittat ett par skor. Eller, det är inte bara ett par skor, det är the shoes! Svarat ankelboots med dragkedja och läskigt hög klack.
Jag och Carro ska springa ärenden på stan på lunchen och dessa finns överst på min lista!

Gårdagen bestod av träning (där fick ni en chock va?), middag med familjen StorKina, en skrattattack med Martina och lite knackig blikörning (det är bara mamma som fortfarande är övertygad om att jag ska ha ett körkort, resten börjar tvivla!).

Vad ska ni hitta på en fredag som denna?


Ett finare balkort (taget av fotograf) har jag idag satt upp vid min arbetsplats. Nu känner jag mig riktigt hemma!


Mina tjejer

Min syster, min kille och jag

 

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

vad söt du är :) jättefina bilder

Postat av: rebecca

vad trevligt, nu har jag hittat din blogg också :)

måste bara säga hur sjukt fin du var i håret på balen. annars är det ju liksom klänningarna man pratar om i men i sommras var det sannas uppsättning :D frida och jag är uppe i världens maktkamp om vem av oss som ska få ha "din" frisyr det här året. vi bråkade om ddet senast idag när vi satt och ritade balklänningar i naturkunskapsblocket ;D kanske lite tidiga i tänket, men nåt måste man ju få se fram emot!

2008-10-22 @ 18:51:03
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback