Havtornsté

Har precis tagit min morgonkopp med té.
Köpte två olika soter när jag befann mig på tågstationen i söndags.
En med havtorn i och en med hallon. Havtorn är en klar favorit!

Idag ska jag, mamma och Lisa luncha på
Bomull. Dom hade många goda lunchalternativ idag (det har dom i och för sig alltid). Jag tror det blir raggmunk (jag älskar husmanskost!) eller fläksfilé för min del!

I eftermiddag ska jag ta med mig Lisa och Matilda (vill du åka med, jag har bil?) hem. Vi ska ha myskväll, tror jag:)

Ha en bra dag så hörs vi senare!


En morgonpuss till mitt hjärta (bortse ifrån att jag ser ut som en fjortis)


Kommentarer
Postat av: Jenny

hej gullunge! Det är bara bra, väldigt trött i fötterna bara efter en heldag på stan och maxi med Sandra, Mamma & Wilmer:) Jag kommer nu v.44 fast då bara i en vecka tyvärr. Men sen är det från v.51 till v.2 tror jag. Har det uppskrivet någonstans men jag tror det var så! :) va kul att du också ska vara där. Då får vi se till att luncha ihop om dagarna!

Postat av: Adolf

Söt du är!

2008-09-30 @ 19:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback