Skorna har blivit en fixgrej...

Mina skor, som tyvärr inte blivit mina än, har blivit en fixgrej.

Ni minns kanske i fredags när jag skulle upp till stan och hämta dem och de gick sönder. Skorna som skulle finnas i Sthlm. Jag besökte varenda jävla butik i hela Stockholms city (plus Sollentuna!) men inte fanns skorna. Dom visste inte ens vad jag pratade om!

Idag tvingade jag med Carro upp på stan för ännu en koll. Men, NEJ!

Nu har jag fått telefonnummret och ska ringa under eftermiddagen. Dessa skor har, som ni säkert märker, blivit en fixgtej. Från början var jag inte ens säker på att jag villa ha skorna. Men eftersom jag inte kan få dem vill jag ha dom mer än någonsin!


Tills dess får jag fortsätta ett liv i träningskor..haha.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Låter trevligt!

Hittade du inte dina skor? Vad är det för några du letar efter, kan ju hålla utkik :)Gott med latte.



Hela veckan kommer nog bestå av plugg, träning och så ska jag vara barnvakt. Vad ska du hitta på? :)

Postat av: maya

Jo jag tycker också om klackar men dem var så höra, kände mig så stel när jag gick i dem. Måste ha sett konstigt ut....haha

2008-09-29 @ 14:55:18
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hur ser dessa efterlängtade skor ut? Hoppas du får tag i dem snart =)

2008-09-30 @ 12:31:12
URL: http://jennycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback