Godmorgon, eller är det lunch?

Jag vet inte vad som hänt med mig, jag som tidigare var den mest morgonpigga har nu ingen gräns på min trötthet. Jag bara sover och sover. Slår av alarmet, fortsätter sova och på den vägen är det.

Så, jag har precis avslutat min frukost. Och nu väntar måndag. Jag borde ta tag i saken och ta svinis, men jag måste medge att jag är lite skraj. Lisa svimmade mitt i natten efter hon tagit sprutan, Matilda fick frossa. Och jag har ju bott i London utan att blivit smittad...

Men jag är en förespråkare, eller var iaf, av vaccinet, så jag antar att jag får ta mig själv i kragen och springa upp till Vårdcentralen!

Älskar att sitta vid min gamla dator, hittar bilder helatiden. Här är studenten. Kanske blir det en fika med dessa bruds i veckan!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback