Nu händer det grejer.

Jag drömde en mardröm klockan halv åtta och gick upp till Lisa. Har börjat på Sofi Fahrmans roman, sett på lite nyhetsmorgon, sovit lite till, skottat snö, saltat trappen, packat upp två månader London (puhhh), pratat med Lisa, pratat med Mart och fått jobb. 

Nu ska jag dusha. Träffa pappa och vaccinera mig. Ikväll ska det bakas lussebullar med Lis och Kilt. 

Mycket bättre dag idag!

 
Jag saknar dessa pinglor lite granna! Här har vi en skrattattack i köket. Klunkar kaffe och bakar äppelpaj.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan!

Trevligt att du är tillbaka och jobb har du redan fått, vart då? :) Hoppas London var som förväntat och lite till! Kram

Postat av: marie

HAHAHAA, saknar er tjejor och vår skabbiga vardag!! får styra en reunion=)

2009-12-16 @ 10:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback