Veckan som kommer

Jobb är inte spikat och klart än, vilket gör att jag kommer ha jullov i år! Så himla skönt. Jag längtar efter att få julpyssla, hjälpa mamma att julstäda, baka julgodis med pappa och Lisbeth och julmysa med tjejerna.

Här kommer lite mer saker som ska avklaras:

♥ Städa på mitt rum och aldrig låta det bli stökigt (ett av mammas krav för att jag ska flytta tillbaka hem, haha)
♥ Eventuellt åka till IKEA och köpa förvaring till mina massor med kläder som är samlade på ett och samma ställe för första gången sen jag var 5 år
♥ Sola och försöka få bukt på min blekfeta hud!
♥ Promenera
♥ Julbaka med pappa och Lisa
♥ Läsa Twilight
♥ Ta svinissprutan
♥ Träffa tjejerna!?
♥ Göra ett London-album på face
♥ Köpa de sista klapparna
♥ Se på film och TV (eftersom jag inte kunnat göra det de senaste månaderna!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback