Ta inte ut segern i förskott...eller?

Jag blir lätt helt överexalterad över saker. Och lika lätt jättebesviken. Jag är svartvit.
Antingen är allt perfekt eller så är det pest. Kanske inte världens bästa personlighetsdrag, men så är jag!

Därför ska det bli spännande med Sthlm flytten. Kanske kommer det inte vara lika perfekt som i tankarna?
Men efter dessa negativa tankar tankar blir jag direkt övertygad om det motsatta.

Det kan vara alltifrån rusningstrafiken på morgonen till den söta lilla lägenheten eller 
en rea som får mig tillbaka i de positiva banorna. Jag läääängtar!




 


Kommentarer
Postat av: Laura

Det låter som en bra bostad :) Jag är också en ganska så svartvit person och det är ganska störande för sällan inser jag det själv :P Jag bara lever i min svartvita värld utan att förstå det.. Och så undrar jag hur nånting på en sekund kan förändras från perfekt till hemskt? :) Och sen till perfekt igen? :D

Postat av: Mariah N

Hoppas att kommer att trivas i sthlm.

2009-01-07 @ 14:35:56
URL: http://nimah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback