Regn och rusk

Regniga dagar kan tyckas tråkiga och onödiga, men jag tycker snarare att de hör sommaren till (till en viss del bör kanske tilläggas). Det är mysigt att slippa känna pressen att vara ute i solen. Härligt att kurra ihop sig med en bra bok eller en film. Skönt att värma upp sig inne efter en promenad i regn.

Idag är en regn och rusk dag i Sthlm. Jag sitter dock på jobbet, men längtar efter mitt rum och min nyinköpta ELLE som väntar på att bläddras i. Jag skulle även längtat efter en stor kopp te om det inte vore för att jag i helgen smälte (!) sönder min vattekokare då jag satte på fel spisplatta....

Igår hade jag och Lovisa iaf en mysig eftermiddag på stan. Jag fick med mig ett linne, en ring, ett par mjukis shorts och ett läppstift hem. Att vi också förlängde kvällen med en avskedsmiddag (Lovisa ska till Jönköping och Luleå) på Debban med laxburgare och ett glas vitt gjorde kvällen ännu bättre!

Just det, en sak till. Jag hittade ett par Acne jeans som jag (eller min rumpa) gillade igår..Modeller heter Hex. Lade undan dom och funderar på att springa tillbaka idag efter jobbet...Måste överläggas lite mer!


En regnig dag på landet är ganska härligt slappt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback