Midsommarhelgen

Jag har en riktig långhelg att vänta. Känns lyxigt med fredagsmys redan idag!

Idag kommer Anna. Vi ska dricka vin och umgås. Sen kanske det blir party!? Imorgon väntar shopping. Jag hoppas på att hitta en midsommarklänning... eller midsommardagsklänning :)

Imorgon eftermiddag tar jag tåget hem till Söderköping. Kvällen är oplanerad. Jag ska nog ta det lungt, läsa och kanske träffa MysMartina.
 
Min Midsommar blir väldigt traditionsenlig. Dans vi Engelholmsskola, morfars jordgubbstårta, fiskedamm med mina söta kusiner, skärgård, dans, korvgrillning, kubb, midsommarbord... skönt!

Midsommardagens aktivitet är fortfarande lite oklar. Gryt eller skärgårdsfest? Eller grillkväll/fest på Skogsvägen?  Alla låter lockande, hoppas att det löser sig!

Vi ses i skärgården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback