En ledig lyxdag

Samtidigt som det är tråkigt att jobba helg kan man inte komma ifrån att det är riktigt lyxigt att vara ledig en vardag. Igår hade jag en ledig dag eftersom jag jobbar i helgen.

Därför blev det en spontan utekväll på söder med några från jobbet i onsdags. Lyckat! Eftersom kvällen blev sen så förstördes min plan inför gårdagen lite; jag hoppade träningen och gick istället på stan.

Där hittade jag ett par jeanstights och världens sötaste linne från Bondelid i rött (ja, Martina, jag har fått en låsning på färgen!) och vitt. Jag fyllde även på mitt te förråd och handlade färsk frukt på hötorget.

Där efter var jag duktig och gjorde lasagne i matlådor och förs in. Kvällen avslutades framför Grey´s med hemgjorda pannkakor, glass och sylt.


Sommar tack!!!!


 

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja den är jättebra!! Nej, ja har inte sett den än, men ska absolut göra det. Den verkar grymm! De är bara bra, känner mig ganska slutkörd efter denna vecka bara, så de ska bli riktigt skönt med en ledig helg! Hur är det med dig? Pusspussss

Postat av: Matilda

ledig och ledig.. hm, man kanske skulle kunna säga att jag har tagit ledigt :) Skönt!!! Såklart vi ska ta igen det när vi kommer upp till dig, du kommer finnas med i våra tankar. Kanske skulle ställa upp ett kort på dig så du också finns med oss :) Igår var vi på bio, såg Män som hatar kvinnor. Riktigt bra. Hoppas du får en bra dag pyret med det röda linnet

2009-03-13 @ 13:00:44
URL: http://matildaewerfalt.blogg.se/
Postat av: Lisa

vad mysigt ditt stockholms liv låter, storkingkong!

2009-03-13 @ 13:13:14
URL: http://lisasara.webblogg.se/
Postat av: Pania

Ohooo, jag vill med ha sommar

2009-03-15 @ 20:53:28
URL: http://paniat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback