Fredag!

Nu slutar jag äntligen för helgen!
Den här helgen kommer bli roligt:

Idag ska jag hem, öppna en flaska vin äta ngt gott och bara ha egentid!
Imorgon förmiddag åker jag hem. Först lägenhetsvisning med pappa, sen träffa Martina, vidare till förfest och den Melodifestivalen (otippat, men jättekul!). Kvällen kommer förmodligen att avrundas med utgång och en övernattning på Strand.

På söndag ska jag träffa mina tjejer! Två pepparkakor och en söt Matilda, ser fram emot att gå igenom 2 månader över en lunch/fika! Tillbaka till Sthlm på kvällen för en eventuell bio:)

Nu måste jag springa!


Kommentarer
Postat av: Tova

Hejsan Sanna!

Jag har inte läst din blogg på lääääänge! Men jag kikar in nu iallafall. Vad händer i helgen då?

Kramar.

Postat av: Laura

ha en trevlig helg!

2009-03-07 @ 20:52:35
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback