Dancing the whole way home!

Det känns som tusen fjärillar har flyttat in i min mage.

Jag sprudlar. V skrev på msn igår att jag var störd. Jag är ganska störd, men jag är mer galen och glad. Allt känns så himla bra just nu. Skönt att det kan vara så ibland!
Och imorse lyssnade jag på Miss Li och Dancing the whole way home och nu känner jag mig nästintill oslagbar..eller det var kanske en överdrift, men glad iaf!

Och snart ska vi äta torsdagshushi på jobbet, mysigt!


Annars ser min plan ut såhär (för den som är intresserad):

Fredag: Ledig från jobbet. Lisa skulle ha kommit, men istället ska jag packa. Och rensa kläder. Ska även försöka klämma in en höstpromenad då dessa är väldigt sällsynta nuförtiden...Och så Idol på kvällen.

Lördag: Jobba. Packa. Smågodis.

Söndag: Jobba. Träffa Patricia (och förhoppningsvis Lovisa) och käka lite söndags/avskedsmiddag och dricka ett glas vin eller två.

Måndag: Packa, packa, städa, städa, pappa kommer och så flyttar jag!


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

Skulle vi fota er nästa helg :)?

Postat av: Laura

Svar: jo det var länge sen. allt är bra förutom höstförkylning men den hoppas jag slippa så snart som möjligt ;) håller på med min pro gradu-avhandling, mitt slutarbete i studierna detta år och det känns ibland som en skrämmande utmaning och ibland bara som en bra utmaning :) hur går det med dig?

2009-10-01 @ 21:56:56
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: elin

hej! jag undrar bara hur du fick tag i ditt boende i stockholm? Kram

2009-10-02 @ 11:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback