Om inte jag var mig skulle jag vara galen på mig...

Precis som rubriken säger är det; om inte jag var mig skulle jag vara galen på mig. Jag sitter och läser tidningen, äter en lång frukost och tar sovmorgon. Min fokus borde ligga någon helt annanstans!

Igår var det hejdå till Jessi, Johanna, Memme och min älsklings Kilt. Trots att det känns lite konstigt tror jag fortfarande inte rikigt att jag har fattat att vi ska åka. Om mindre än 24 timmar dessutom.

Idag ska jag slänga in en maskin tvätt, packa och säga hejdå till min syster och pappa.

Nu ska jag sätta fart!

PS. ikväll kommer länken till min och Annas London blogg!


Kommentarer
Postat av: Matilda

aaa jag väntar med spänning på den nya bloggenQ!!! LOVE

Postat av: anna

så kul för er! Ska bli spännande att följa er blogg :)

2009-10-13 @ 16:58:14
URL: http://declaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback