Övervikt

Hm...hur ska det här gå ihop? Packningen är en olöslig ekvation. 10 kilo handbagage. 15 (!) kilo i incheckat bagage. Ryanair är inte anpassat för flyttar som ni kanske förstår.

Just nu består mitt handbagage av en månads förbrukning av trosor blndat med plattång och diverse skor...Den stora väskan är proppfull och min dator är inte ipackad. Den kommer helt enkelt inte få plats....Jag dör, jag dör.

Packning och jag har aldrig kommit speciellt bra överens.

Nu ska vi laga till min avskedsmiddag här hemma. Kyckling, räkor, soltorkade tomater, saffran och färskpasta. Löjrom och toast. Gino och glass. Varför känns det som mamma lägger in en sista stöt för att få mig att inte åka?

AHHHHHHHHHHHH!
 

Kommentarer
Postat av: anna

Hahah mmm ryanair är inte speciellt generös när det gäller bagage :)Fy bubblan vilken avskedsmiddag.. träffade alla rätt! Gino.. mumsigt värre :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback