Sanna på högvarv

Jag fick tillslut ordning på min packning igår. Världens bästa pappa kom och så började jag lasta in saker i hissen och pappa lastade vidare in i bilen. Dock kände jag hur hans min blev mer och mer stel för varje hisslast som kom. Och jag insåg hur jag måste ha missbedömt mängden av packning rätt radikalt...När jag meddelade att jag hade två ggr kvar och bilen var nästintill proppfull blev vi båda lite panikslagna.

Men, vi lyckades på något mafiskt sätt, få in allt. TUR att Lisa inte följde med, det hade aldrig gått!

Sen var det snabba bud hem. Byta om och IFK match! Det är så mysigt att vara på fotboll. Dock hade jag valt alldeles för kalla kläder (jag var så uppe i varv sedan flytten att jag aldrig trodde jag skulle kunna frysa igen!) och missade det ena målet, men det var kul ändå!

Snart kommer Annis. Dags för planering, bokning av Hostel och massa annat prat! Jag älskar att vara ledig just nu! Ikväll vankas tjejkväll hos Jessica! MYSMYSMYS!

Sitter vid mijn gamla dator och hittade dessa outfit-bilder. Precis ett år sen...


Kommentarer
Postat av: Matilda

åh jag hade glömt bort hur fin du var i page! Söt söt söt!

Postat av: Emma - Foton m.m.

Kul de ska bli på lördag :)! jagkommer i alla fall ska accep på face me :)!

2009-10-06 @ 14:17:05
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback