"Vad e min människa för en människa?"

Igår blev det alltså lite vin på Munken och senare film. Jättebra onsdag helt enkelt.

Idag möttes Matilda, Anna, Memme och jag upp för brunch på Broadway. Perfekt att gå igenom gårdagens händelser och planera upp helgen. Vi gick sen vidare till ett nyöppnat våffelcafé och tog lite fika. Jag är fortfarande proppmätt efter denna start på dagen!

Ikväll ska jag spendera tid med Lisen. Vi får se vad vi hittar på.

Morgondagen vigs åt mamma och att packa upp min flytt. Sen blir det myskväll hos Matilda och katterna (hjälp!). Scones, vin, te, Idol och Singstar. Love!

Nu är det nog dags för en liten nap!

/ S


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

vad säger ni om fotning i mrrn :)?

Postat av: V

Snor en av bilderna.. tack för det! :]

2009-10-08 @ 20:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback