En kanelbulle - och dagen är räddad!

Jag spenderar denna lördag (och söndag) på jobbet. Med sura kunder och massor av te. I mjukiskläder och glasögon. Ganska mysigt nu när solen har gått i moln. Trivselpoängen gick precis upp ännu ett snäpp när en kollega kom förbi med en god kanelbulle. Nu tror jag att jag fixar denna dag!

Men såklart finns det trevligare ställen att spendera en lördag...Medeltidhelg i Söderköping (jag som hade planerat att gå in för utklädnaden detta år, haha!) och en utflyttningsfest som låter mer än lockande..


Typ såhär glad vill jag vara!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, du skulle du och jag kunnat byta plats denna helg. Eftersom jag bara stör mig på dessa riddare och utklädda människor. Haha! :)

2009-09-12 @ 22:30:49
Postat av: Sanna

Haha, gärna! Men med lite eftertanke tror jag du hade avstått ett byte; massa jobb hela helgen och ingen utgång eller fest :(

Postat av: Maria

Mm, kanske. Dock har jag haft massa jobb här med, gått från det ena till det andra. Så det har inte hunnits med nån fest.. Men det får man ta igen nästa helg! :)

2009-09-12 @ 23:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback