Royal pains, daim och bloggdesign

Ja, så har ännu en kväll spenderats framför TV:n. Har tagit mig igenom en repris av Ensam mamma söker (som må vara den mest patetiska serien efter Färjan, men som ändå går hem. Iaf i min TV soffa!), Kändisdjungeln (kanske ändå tar hem första platsen framför Färjan? Men jag kan inte låta bli) och avslutningsvis dubbelavsnitt av TV3:s nya serie Royal pains som verkar precis lika smaskig som jag hoppats på!

Nu väntar sängen för imorgon ska jag jobba.

Just det, bloggdesign. JAg har gjort ett halvhjärtat försök att få min blogg i ordning, men som ni ser blev resultatet inte direkt som jag tänkt mig...Finns det någon som känner sig manad för att ta sig ann min blogg? Maila eller skriv en kommentar!

God natt!

/ S


Kommentarer
Postat av: kalle

härlig bild sanna. sjukt lik nelly reklamen =)



http://img197.imageshack.us/img197/5591/skrmavbild20090917kl225.png

2009-09-17 @ 22:58:57
URL: http://twitter.com/kalleponken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback